EntriesAboutDarlinksCredits


De'Owner


Hello, my name is Nawma. Welcome to my territory.Leave your footsteps here :* . I mean, notes. Peace :)

De'Screams

Maximum width is 230. Not more than that !

Hye Gwiyomi :3
Friday, May 03, 2013 | 0 comments

Tak rasa menyampah ke setiap kali entry mesti letak gambar dulu. Tampar please. Haha. Tapi tak nampak macam matured muka cenggini. Matured kan? Hah tahu dah. Wkwkwkw *perasan*
Hello gua dah 14 tahun okay. Ulang suara 14 tahun. Berapa tahun anak anak? Hah good jawab pun pertanyaan ni. Hihii.

Rasanya jarang dah aku update entry. Kadang2 kesian dekat blog ni tak di hapdet2. Bila banyak cerita time tu lah busy. Bila tak ada cerita time tu lah aku nak cerita. Parah perempuan cam aku ni kekadang tak terurus. Eh? Tetiba. Hahaha. Okay, disebabkan aku tengah cuti ni. Nak cerita sikit ah pasal kehidupan ku dirumah yang penuh dengan ketenangan. Yang penuh dengan kebebasan berbanding di SOme tempat  yang orang ramai ibaratkan seperti penjara kerana tiada langsung kebebasan. Tapi adat lah kan. Selagi kita digelar pelajar selagi tu kita akan diikat dengan peraturan dan undang2. Betul tak? Betul kan? Okay 10marks to me. Yayy. Tapi pernah tak terfikir mengapa undang2 dibuat? Readers, sila jawab. Ingat kau masuk blog ni saje saje je ke? Ewah kemain suka kau stalk aku ye. Jawab. Masuk blog aku kena jawab soalan. Aku ni suka refresh otak orang. Tak kira lah kau dah habis sekolah ke belum ke ape ke. Peduli apa aku. Perhh kerek siak gua. Haha. Memain okay. Jawapannya undang2 dibuat untuk kita semua melanggarkan. Ye dok? Kalau tak pasti. Sila berfikir sebentar. Ye kan? Sbb apa benda terlarang tu lah yang kita nak buat. Kita nakkan kebebasan. Tapi kena ingat jugak kita dikongkong sebab orang2 nakkan kita ni terdidik. Okay look, cuba kaitkan kita dengan parents kita. Kenapa kita dikongkong dgn diorang? Sebab diorang nak didik kita. Diorang sayang kita. Macam tu juga di mana2. Diorang nak kita menjadi seorang pelajar yang berguna pada bangsa, masyarakat dan juga negara. Okay tetiba. hehe.


Hah, masa kat sekolah kan. Biasalah aku mmg tak tengok tv. Sbb takde tv. Radio pun tak dengar. Tweet pun kadang2 sebab focus belajar *konon*. Aku tengok kat TL apa lah tu Gwiyomi. Last2 aku tau apa itu gwiyomi. Sebenarnya aku mmg tak minat kpop. Serious gua tak suka. Sampaikan kat rumah adik aku yang perempuan tu pun bukak lagu dia. Video dia. Bosan okay. Haha. Tapi kalau dah jumpa adik beradik gua mesti ah datang gilanya. Okay, kalau nak tahu. Aku ni jenis melayan. Otak kalau dah gila2 mmg gini. So kau nak tahu apa dah jadi? Gua pown sekarang dah terikut ikut . Bila on9 je terus on Youtube and write Gwiyomi .. Hahaha !

Annoying okay. Gua rasa eh hilang ah gangster aku buat gini. Bhahaha :D dah la semua orang tau gua gangster tetiba buat gini. Hilang gangster okay. Hahhaa. Tengok ah buat pun tak jadi. Sebab? Aku mmg takde niat pun nak hafal benda ni. And taknak pun hafal. Cukup ah sekali aku buat. Hhahaa. Geli pulak rasanya tengok diri sendiri cenggini. hahhahaa. Dah diam kau orang jangan nak gelak sangat okay. Kaki makan dia. Hah takut? Kan da kata aku gangster. haha. 

Rasa macam dah panjang je entry ni. Mesti korang bosan kan? Asal entry aku update mesti panjang. Sorry ah. Aku mmg suka bebel. Heee. Btw, thanks for reading :) Ada masa kita bertemu lagi ye. 

Assalamualaikum dear readers. And one more thing. Kalau dah baca. Drop lah di chatbox aku. Di kotak sebelah kiri itu. Anything sebarang pertanyaan sila tanya disana. Nak aku follow or what just tulis di chatbox. InsyaAllah aku reply. Thanks yawww. Sorry kalau ayat diatas menyakitkan hati. Heee. :)


 


Older Post | Newer Post